Thursday, May 31, 2012

Just a Quick Update

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Berminggu-minggu senyap dalam blog sebab busy. Busy dengan kerja, busy dengan life dan busy sebab baru masuk rumah. Rumah biasa sahaja, bukan banglo tapi cukuplah untuk start new life together. Alhamdulillah

Entry dalam draft sebenarnya banyak yang hendak disiapkan tetapi macam ketandusan idea dan mood. Oh dan juga perasaan kurang enak kalau entry yang di publish nanti menimbulkan perasaan-kurang-senang sesetengah orang yang membaca.

Kehidupan lepas kahwin dan duduk sendiri pada aku personally agak membosankan. Yelah, kau tengok aku-aku tengok kau dan end up kita tengok TV. Lain kalau duduk dengan abang aku dulu. Ada anak buah 2 orang yang umur 2-4 tahun. Nakal ya ampun. Balik dari kerja dah penat ingat nak terus tidur tapi bila sampai rumah tengok keletah budak-budak tu hilang penat. Itu baru anak orang belum lagi anak sendiri. Kalau ada anak sendiri mesti tak seboring ni. Tapi yelah kita manusia. Merancang lebih tapi Allah lagi tahu apa yang terbaik untuk kita.

Aku juga lately selalu mengalami masalah sendiri bila menghadap facebook. Cepat pula rasa annoyed dengan sesetengah status kawan-kawan aku. Tapi nasib baik masalah itu dah settle. Kalau tak confirm aku delete diaorang. Hehehe

Okla, maybe nanti aku akan publish entry yang berkepuk dalam draft. Cerita pasal Krabi tak habis lagi dan cerita pasal wedding tak start lagi. Walaupun dah basi tapi aku harap ada orang akan dapat info dari entry-entry tu.






No comments:

Post a Comment