Monday, September 30, 2013

Wayang

Salam Isnin semua,


Last week aku pergi layan movie dekat TGV. Biasalah, dah namanya pun hobi. Kali ini aku tengok cerita Prisoners. Ni semua kes termakan hasutan komen-komen yang kata cerita ni best. Cerita ini lama jugak, dalam 2jam 30minit kot. 

Overall aku boleh kata cerita ni menarik, sebab kau tak akan boleh predict apa plot dia lepas tu, dan ending dia pun kau tak akan expect dia macam tu. Aku dok berangan, bila lagi producer kita boleh buat cerita macam tu. Kalau boleh, aku memang akan pergi support. Ni tak, asyik cerita pasal rempit, bohsia, gangster. Kalau tak pun cerita seram yang ala-ala menjerit lebih or cerita lawak bodoh. Bosan bebeno. Sebab tu aku kalau cerita melayu, aku rela tunggu keluar kat Astro. Hehehe. Idak la kawan membazir duit.



So uolls, yang mana nak release tension boleh la tengok cerita Prisoners. Mana tau boleh hilang stress, tak pun boleh menambah stress yang sedia ada. Hahahha

My next movie mungkin cerita Rush or Runner, Runner. 




Kalau time nak tengok movie ada perasaan melankolik sikit mungkin aku akan tengok About Time .


Harapnya minggu ini aku akan cukup stress supaya aku boleh marathon tengok semua cerita ni. 


No comments:

Post a Comment