Wednesday, May 21, 2014

Ariani Contest

Kau tahu, masa labour day haritu aku pergi KL dengan family mertua. Memang last minute punya plan. Lepas tu pi shopping baju raya merangkap baju untuk wedding adik ipar aku nanti. Masa tu sale gila-gila punya (katanya).

Kitaorg gi Jakel sebab nak beli kain ela untuk yang lelaki dan haruslah Gulatis untuk kami yang perempuan ni. Jakel aku habaq kat hang, sikit punya penuh. Nak jalan pun susah. Aku dah rasa macam dah nak raya masa tu.

Lepas shopping kat Jakel, kami pergi Ariani. Beli punya beli, sekali time nak keluar pi Gulatis, aku ternampak ada contest 'Shop & Hashtag Ariani Labour Day Sale'. Sementara tunggu adik ipar aku gi beli air, aku pon posing la dengan paper beg ariani dan terus letak kat instagram.

Masa tu kalau korang yang follow instagram aku perasan, aku asik la up photo pasal Ariani. Dan aku tak hairan kalau ada kata aku ni poyo ke ape ke sebab asyik upload gambar dengan paperbeg  Ariani. Hahaha

Lepas tu nk dijadikan cerita, aku pon terpilih sebagai salah sorang winner Ariani. Tengok je la gambar yang aku tepek ni



So gift yang dia kasi adalah shawl. Okla tu, bole letak kat dalam collection aku.

No comments:

Post a Comment