Thursday, January 20, 2011

Please Help Us!

Hi buat blogger dan reader

Aku nak mintak tolong kat sesapa yg membaca blog aku ni. Tolong support aku dan bff aku. Kami ni ada masuk contest so cara nak menang adalah dengan mendapat "like" terbanyak dekat facebook. Caranya senang sangat, taklebih 2 minit pun. Mula-mula...

1) Login FACEBOOK korang

2) Pergi page "eightDesigns Boutique"

3) Tekan button 'like' kat page ni.

4) Lepas tu tekan gambar yang ada kat SINI

5) Last sekali, tekan button 'like' kat gambar tu.

dah settle. senang kan?

ha ni la dia gamba kitaorg yang havoc tu


Time amik gamba ni memang kecoh semacam. Kesian enduk. nampak macam berat sangat padahal yang tukang angkat berdua tu bukan main tough lagi. Hehehhe..

Oh ye, pada sesapa yang berminat nak pakai service photographer ni korang boleh klik kat SINI. Dia ni schoolmate kitaorg dulu. Tak sangka pandai tangkap gamba. (eh nad, aku dah promote ko ni. hehhehee). Dia based kat KL dan boleh je nak shoot kat luar KL. Pada aku price dia sangat affordable ok.

So terima kasih banyak la sebab korang sudi tolong vote gamba tu utk aku ek. Nanti kalau menang ke tak menang ke aku akan war warkan.

Thanks again!



1 comment: